• Tickets
  • Klantenservice

    Contacteer ons

    Een vraag voor ons?

    Wie weet vind je het antwoord hier:

    Geen antwoord gevonden? Contacteer ons via het contactformulier of via mail!

    Kan ik ter plaatse tickets kopen?

    Ja, de kassa opent 1 uur voor elke voorstelling en verkoopt de laatste beschikbare plaatsen. Voor sommige voorstellingen zijn er last-minute weinig of geen tickets meer beschikbaar. Om teleurstelling te voorkomen, raden je aan om online te reserveren.

    Ik heb mijn tickets niet ontvangen, of ik wil de datum van mijn ticket wijzigen.

    Voor alle vragen over je tickets kun je terecht bij onze partner Ticketmaster via het e-mailadres help@ticketmaster.be.

    Ik heb een uitnodiging ontvangen, moet ik nog reserveren?

    Nee, met een uitnodiging hoef je je plaatsen niet te reserveren of langs de kassa te gaan. De uitnodigingen zijn uitsluitend geldig voor de aangegeven datum en tijd. Je kan online steeds extra plaatsen kopen.

    Ik heb een uitnodiging ontvangen, zullen we samen zitten?

    De uitnodigingen geven toegang tot plaatsen in de tribune met vrije zit (ongenummerde plaatsen), wat betekent dat je naast elkaar kunt zitten als je extra plaatsen koopt.

    Ik wil de datum van een uitnodiging wijzigen.

    Vanwege het beperkte aantal uitnodigingen en de reservering van plaatsen in onze ticketverkoop, zijn deze uitsluitend geldig voor de aangegeven datum en tijd. Helaas is het niet mogelijk om de datum te wijzigen.

    Ik heb Artikel 27-Tickets. Hoe reserveer ik?

    Je hoeft niet te reserveren. (Behalve als je met een groep van meer dan 10 personen komt, zie hieronder). Je kunt je rechtstreeks naar de kassa van het circus begeven vóór het begin van de voorstelling met je Artikel 27-Tickets. Houd er rekening mee dat de Artikel 27-Tickets niet worden geaccepteerd bij de voorstellingen van 14:30 en 15:00.

    Ik kom met een groep met Artikel 27-Tickets, moet ik reserveren?

    Ja, in dat geval vragen wij je ons het aantal deelnemers en de datum van je keuze door te geven via mail. Je kunt vervolgens aan de circuskassa betalen en je tickets ophalen vóór het begin van de voorstelling.

    Zijn er dieren in de voorstelling?

    Nee. Al onze voorstellingen zijn al meerdere jaren 100% menselijk en bevatten geen dieren.

    Ik kom in een rolstoel, hoe reserveer ik?

    Je kunt je gewenste plaatsen reserveren op Ticketmaster. Als je tribuneplaatsen kiest, plaatst ons personeel je graag op/naast de eerste rij van de tribune. Wat betreft de plaatsen in de (gouden) loge (stoelen), kunnen we eenvoudig een stoel verwijderen om je rolstoel te plaatsen.

    Mag ik een kinderwagen of buggy meenemen?

    Kinderwagens en/of buggy’s zijn toegestaan in de foyertent. Echter, ze mogen niet mee naar binnen in de voorstellingstent op bevel van de brandweer (voor veiligheidsredenen en vluchtwegen in geval van nood). Je kunt je kinderwagen/buggy achterlaten op de daarvoor aangewezen plaats in de foyer. Zorg ervoor dat je geen waardevolle bezittingen in de kinderwagen/buggy achterlaat.

    Hebben jullie Bancontact en kan ik met kaart betalen?

    Ja, je kunt zowel aan de kassa als in de bar met kaart betalen.

    Geen antwoord gevonden op je vraag?

    Contacteer ons via mail!

    Vul onderstaand contactformulier in, of contacteer ons rechtstreeks via mail. We helpen je graag verder!

    Algemene info:  info@abouglione.be

    Secretariaat en boekhouding: charlotte.dedecker@bouglione.be

      Naam & voornaam

      E-mailadres

      Telefoon

      Bericht

      Copyright © Cirque Alexandre Bouglione 2024 developed & designed by Just Like U